مهربانم

استاتوسکده وغمگین سرای من

بہ نام کسے کہ پاکتر از شبنم بہار است~بہ ﺳﻼمتے ﺍﻭنے کہ ﺭﻓﺘﻮ ﺗﻨﻬﺎﻡ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﻭﻟﯽ ﻫﻨﻮﺯﻡﺗﺎﺭﯾﺦ ﺗﻮﻟﺪﺵ رمز گوشیمہ

مهربانم

من منتظر پنجره ای هستم که عطر تو را دوباره به من نشان بدهد .

من دیوانه ی ساقه های پَرِ سیاوشانم که

اولین بار در خواب سپید تو روئید .

ای عشق ناگزیر !

         اگر قرار باشد بنویسم ، باید در همه ی سطرهای دفترم

حضور داشته باشی ، نفس های تو می تواند برگ برگ

 دفترم را از پاییز پاک کند  من بی قرار حرف های ناب توأم ،

حرف هایی که هزاران سال دیگر در یک بعد از ظهر آفتابی

 با من خواهی گفت .

من ازا اولین روز آفرینش ، چشم به راه نگاه جذاب توأم .

 

هرگزم نقش تو از لوح دل و جان نرود

                                           هرگز از یاد من آن سرو خرامان نرود

آنچان مهر تو هم در دل و جان جای گرفت

                                           که اگر سر برود از دل و از جان نرود 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 2 مرداد 1394برچسب:,ساعت9:57توسط مصیب پورکهنوجی | |