تنهام

استاتوسکده وغمگین سرای من

بہ نام کسے کہ پاکتر از شبنم بہار است~بہ ﺳﻼمتے ﺍﻭنے کہ ﺭﻓﺘﻮ ﺗﻨﻬﺎﻡ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﻭﻟﯽ ﻫﻨﻮﺯﻡﺗﺎﺭﯾﺦ ﺗﻮﻟﺪﺵ رمز گوشیمہ

توي قلبت جايي واسم نيست نمي گم كسي رو داري
اما ديگه باورم شد كه مي خواي تنهام بذاري
ديگه دستاتو ندارم ديگه چشمات مال من نيست
آن نگاه جستجو گر اين روزا دنبال من نيست

نمي گم داري مي گردي دنبال يه عشق تازه
اما كوله بارو بستي در به روي كوچه بازه
تو ميري من نمي دونم كه گناه من چي بوده
اما هر دليلي باشه واسه رفتن تو زوده

چي بگم من از درونم تو همه چي رو مي دوني
همه حيرتم از اينه چرا پيشم نمي موني
من هنوزم نمي دونم تو مسافر كجايي
نمي دونم كجا ميري توي قرن بي وفايي

         ____________________________________________

             نمیخوام              

نمیخوام دیگه دستاتو      برو من لایقت نیستم
به تو محتاجم اما نه       دیگه من عاشقت نیستم
نمیخوام شعله ی عشقو    به دستای تو بسپارم
عزیزم خیلی وقته من     از این احساس بیزارم
خودم باید خودم باشم    همونی که تورو ساخته
همونی که تورو فهمید     همون که من رو نشناخته
به من رویا رو معنا کن    که کابوس تو در راهه
دلی که سربه زیرت بود  توو آغوش تو گمراهه
نمیخوام دیگه عشقت رو   من از احساس تو سیرم
دیگه برای آزادی           واسه چشمات نمی میرم
بچرخون چرخ گردون و      آهای لیلا ی دلمرده
همه دنیا به اسم تو        که مجنونت زمین خورده
منو اهلیه ظلمت کن       که خورشیدت سرابم شد
شکوه گمشدن در تو       مهیای عذابم شد
شب و لبریز مشعل کن     که فانوس تو روشن نیست
همیشه خنجر نفرین         پناهش سینه ی من نیست

____________________________________

آخرراه

هر جا باشي به خدا مي سپارم
فكر من نباش ديگه آخر راهم
توي لحظه هاي من وقتي كه تنهام
من و غصه حرفا داريم آخه با هم

منتي بر تو ندارم چون كه اين نياز من بود
واسه با تو بودن من, آخرين تلاش من بود

شده از خودت بپرسي كه به من چي مي گذره
حسي دارم توي قلبم تو رو فرياد مي زنه
اين روزا زمزمه عاشقي رو گوشم زياد مي شنوه
وقتي محتاج محبتي كسي يادي ازت نمي بره

يادته....
آخرين جمله كه گفتم از خدا مي خواستم خوشبخت بشي
من و از سرت بدر كن لا اقل تو زندگيت با يكي خوشبخت بشي

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 28 ارديبهشت 1394برچسب:,ساعت8:35توسط مصیب پورکهنوجی | |